کوین یامگا برخلاف انتظارات دراردوی استقلال در ترکیه حضور دارد.

یامگا می‌خواهد با یک چشم بازی کند؛ «داویدز» دوم در ترکیب استقلال

به گزارش قدس آنلاین، یامگا در تمرینات تهران نیز پای ثابت بود و باوجود آنکه تصور می‌شد در فصل جدید جایی در اسکواد جواد نکونام نداشته باشد اما پیش‌بینی‌هاهمگی غلط از آب درآمد و این بازیکن در تمرین تیمش حضور یافت و به اردوی ترکیه هم رفت.

جالب است بدانید که یامگا با عینک مخصوص در تمرین استقلال حاضر می‌شود. او گاردی را با خود از فرانسه به تهران آورد که اجزای تشکیل دهنده نرمی دارد و برای یک بازیکن فعال در زمین فوتبال بسیار مناسب است تا به راحتی جست و خیز کند و البته آسیبی هم به نفر مقابل وارد نیاورد.

یامگا منتظر است تا بعد از بازگشت از اردوی ترکیه مسئولان پزشکی ایفمارک وضعیت او را مورد تأیید قراردهند تا اگر مجوز صادر شد، در ترکیب استقلال به میدان برود.

طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت یامگا به فهرست استقلال منتشر شده است، اما پرواضح است تا زمانی که ایفمارک اجازه حضور بازیکنی که فقط یک چشم او به طور 100 در صد کار می‌کند را در زمین فوتبال نخواهد داد مگر آنکه سلامت چشم دیگر این بازیکن که با آسیب جدی مواجه شده، در حد استاندارد باشد تا مجوز لازم برای حضور او در زمین فوتبال صادر شود.

در واقع اگر چشم آسیب دیده یامگا از لحاظ بینایی از حداقل‌ها بهره‌مند باشد، مانعی برای حضورش در میادین فوتبال نخواهد بود اما اگر سلامت او تأیید نشود، یامگای آماده که حتی در اولین بازی تدارکاتی استقلال پاس گل داد، شانسی برای بازی در ترکیب استقلال نخواهد داشت و کاری هم از دست باشگاه استقلال برنخواهد آمد.

البته موضوع دیگری را هم باید مورد توجه قرار اینکه استقلال برای فصل جدید چند سهمیه بازیکن خارجی می‌تواند جذب کند خود موضوع مهمی است. گفته شده استقلال در فصل جدید پنج بازیکن خارجی را می‌تواند در ترکیب خود قرار دهد. اجازه داده شده یک بازیکن آسیایی نیز در ترکیب استقلال باشد.

سیلوا، ماشاریپوف، زیلیکیچ، دروازه‌بان بوسنیایی، بلانکو وکاکوتا تاکنون با استقلال قرارداد منعقد کرده‌اند. اگر یامگا هم به این جمع ملحق شد درکنار منتظر محمد که او نیز با استقلال قرارداد دارد، سهمیه استقلال بالا خواهد زد و قطعاً از این جمع بازیکنانی که از لیست خارج خواهند شد دو بازیکن بوسنیایی خواهند بود و استقلال باید با پرداخت غرامت این بازیکنان را از فهرست خارج کند چون تا کنون هیچ یک از این بازیکنان مورد توجه دیگر تیم‌های داخلی قرار نگرفته‌اند و پرداخت غرامت قطعی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.